Рівень розвитку дрібної моторики - один із показників інтелектуальної готовності дитини до шкільного навчання. Зазвичай дитина, має високий рівень розвитку дрібної моторики, вміє логічно міркувати, вона досить добре розвинені пам'ять, мислення, увагу, зв'язкова мова.
Завдання педагогів, дитячих психологів та логопедів – донести до батьків значення ігор на розвиток дрібної моторики. Батьки повинні зрозуміти: щоб зацікавити дитину та допомогти їй опанувати нову інформацію, потрібно перетворити навчання на гру, не відступати, якщо завдання здадуться важкими, не забувати хвалити дитину, але для цього слід знати основні шляхи її розвитку та вдосконалення:
- щоденна пальчикова гімнастика та пальчикові ігри (з віршами, скоромовками, звуками);
- робота з предметами та матеріалом (пластилін, конструктор, прищіпки, крупи та ін);
- малювання нескладних геометричних фігур, літер у повітрі та на столі провідною рукою, потім іншою рукою та обома руками разом; почергове малювання кожним пальцем однієї, потім другої руки;
- конструювання та з мозаїкою, пазлами;
- викладання фігур з паличок;
- і багато іншого.